Megrendelő: TARR Építő, Szolgáltató és Kereskedelmi Kft. | Készült: 2018-2021
A médiatartalmak fogyasztása, legyen az akár videó vagy lineáris élő tévé tartalom, a digitalizációnak köszönhetően egyre inkább terjed Magyarországon. A fogyasztók egyre több felületen, és egyre több forrásból érhetik el ugyanazt a tartalmat, és ezen források igen jól ki is egészítik egymást. Napjainkban már jellemzőbb, hogy a tévénézés és az internethasználat szorosan összefonódik, hiszen a középpontban nem az eszköz, hanem sokkal inkább maga a tartalom áll. A televízió továbbra is domináns szereplő a mindennapjainkban, mert az interneten történő tévés tartalomfogyasztás egyelőre nem tartozik a mindennapok gyakorlatához, de a lineáris televíziózáson túl megjelenő internet alapú új megoldások, mint a többképernyős tartalomfogyasztás, a Video on Demand („online videótéka”), az Over The Top (továbbiakban: OTT) szolgáltatás és ezen alternatív tartalomfogyasztási lehetőségek már nem kötődnek egyértelműen a televízió készülékhez, hanem az általuk kínált tartalmak bármilyen internetre csatlakoztatott eszközön elérhetőek.
Lényeges tényezők, hogy ne csak az adott szolgáltatás által nyújtott tartalommal, hanem a designnal is elérjük a fogyasztók bizalmát és ezzel elérjük azt is, hogy könnyebben megszeressék és rendszeresen használják is azt, hiszen egy olyan felületet kell alkossunk, amely kitűnik más hasonló, konkurencia által nyújtott szolgáltatások közül. Egy digitális terméknél kizárólag a felhasználói felület áll folyamatosan összeköttetésben a fogyasztókkal, ezért ez az egyetlen hely is ahol kapcsolatot tudunk velünk teremteni.
Ebből kiindulva, a designer számára nem csak a mutatós külcsín és a könnyen kezelhetőség létrehozása a cél, hanem hogy megértsük azt, amit tervezünk, és megértsük azokat, akiknek tervezünk.