Brand & Arculat tervezés

Arculat tervezés

Ma már elengedhetetlen, hogy a vállalkozásod egy jól felismerhető, egységes arculattal rendelkezzen, ami alapján a partnereid és a vásárlóid be tudnak azonosítani. A megfelelő arculat kialakítása a márkád építésének egyik alapja, hiszen képes arra, hogy megkülönböztessen és kiemeljen a tömegből. A stratégia vagy branding mit sem ér kivitelezés (design) és végrehajtás (marketing) nélkül.

A digitális megjelenésnek a weboldal az alapja, emellett a digitális kisarculat is nagyon fontossá vált. Erre épül a közösségi médiában való jelenlét és a hirdetési megjelenések is.

Mi a brand?
„A brand nem más, mint amit mondanak rólad, amikor elhagyod a szobát.”

A megfelelő arculattervezéshez nélkülözhetetlen a céljaid és a küldetésed megfogalmazása. A márka (brand) egy alapos stratégiai, majd designtervezési folyamat, amely a marketing kommunikáció végén jön létre.

Mi az arculat?

Egy márka értékét sok minden meghatározza, ilyen például az arculat is, amely a vizuális megjelenésre koncentrál. A jól átgondolt stratégiához, profin végigvitt arculatot kapcsolunk, melyet egy digitális kézikönyv formájában adok át. Vizuális üzenetet hordozhat egy embléma, egy logó vagy egy logotípia is. A logó és a színek mellett a tipográfia az egyik fő eleme az arculatnak. Mind valamilyen érzést, hangulatot adnak át, amelyet sok kutatással, elemzéssel és tervezéssel fogunk közösen elérni.

Arculati kézikönyv

A teljes arculatot egy segédlet fogja össze, amelyet arculati kézikönyvnek nevezünk. Célja, hogy a benne található szabályrendszer segítségével minden alkalmazási felületen egységes megjelenés jöjjön létre. A terjedelme a megbízó igényeitől és a cég méretétől függ. A kézikönyv arculati elemekből áll össze, melyek középpontjában a logó áll különböző variációkban. A színek és a betűtípusok mellett a legtöbbször használt arculati elemek a névjegy, levél sablon, email aláírás vagy cégtábla szokott lenni. Olyan esetben van rá szükséged, ha több designer vagy reklámügynökség is dolgozik neked, így tud konzisztens maradni az arculatod. 

Styleguide

Az arculati kézikönyv egyszerűbb változata, melyben az alapvető  arculati elemek összegződnek. Mivel ezek már nem fizikai könyvek, így könnyen frissíthetők és bővíthetők. Egy mindenki számára elérhető linken, egy aloldalon lesz elérhető.

Csomagok

A lentiekben összeállítottam három népszerű csomagajánlatot, melyek elsősorban iránymutatásként szolgálnak és egyedi igény szerint módosíthatók. További árkalkulációnál a 20.000 Ft / megkezdett munkaóra a mérvadó.

Logótervezés

Logoguide melléklettel
69.000 Ft -tól
  • Logó vagy emblématervezés (3 terv)
  • Látványtervek mockupon
  • Logócsomag és digitális guide
  • 3 körös módosítási lehetőség

Arculat

Kisvállalkozásod számára
159.000 Ft -tól
  • Logó vagy emblématervezés (3 terv)
  • Arculati színek, betűtípusok
  • Irodai nyomtatványok
  • Social Media megjelenések
  • Email aláírás​
  • Arculati kézikönyv és állományok

Marketing anyagok

Kiegészítő elemek
15.000 Ft -tól
  • Nyomdai anyagok (Mappa, Kiadványok)
  • Online megjelenés (Banner, Social Media)
  • Display elemek (Rollup, Molino)
  • Reprezentatív célú megjelenés (Toll, Bögre)

A munkadíjak tájékoztató jellegűek és bruttó árak. A vállalkozás alanyi adómentes és minden esetben egyedi árajánlatot készítünk.

Mire lehet szükséged a csomagokon felül?

névjegykártya • fejléces papír  céges boríték • social media megjelenés • weboldal • cégbemutató brossúra • prezentációs sablon • jármű dekor • online banner • újsághirdetés • cégtábla • céges mappa • logózott póló • pecsét • ajánlatsablon • szórólap • matrica • ajándékkártya • meghívó

Logócsomag

Miből áll a logócsomag?

Nézd meg, hogy miből áll egy logó- vagy embléma csomag, amit elkészítek neked. Tömör ismertetőt is olvashatsz a gyakori fájlformátumokról és használatukról képernyőkön és nyomdában.

Kezdjünk el egy közös projektet!​

Ajánlatkérés

Árajánlatadás akár 12 órán belül! Ha más témában keresnél vagy csak kérdésed van, keress nyugodtan a hello@ticia.hu email címen vagy telefonon.